Salout , yé m'apelle Miguel Juan Carlos De L'Aventura Del Costa , yé soui toreador!
Yé commencé cette profécion à l'âge dé houit años.Mi padré était oun grandé toréador aussi , mé y yavé la sale habitoude dé aboucé dé la bouteille.
Oun Your ... Alor qué yavé 16 años los controlor del edoucacion nationale m'on forcé à partido à l'école....Il disé qué yétè obbbligatoire!
Yé donc passé los test del entré ... et ils m'on di qué yété trè en avance sour mi años! ... Yé soui donc passé directemen à la classe dé CE1.
L'école mé tapé sour la cabosa! Sourtou los mathas !!!!!
Oun your , Pablo franco Pedro Del Sopa De Pescado , lé fils del boulager , ma pri el choux .A la récré yé loui é mi ma main dan sa figoure! é yé vou una ouila patess rouge sortir dé son grouin dé pero ... Pour mi pounir , la maitresse mi donna 100 lignès de "A" à copier !
Yété tré enervé contre ella car yé bocou dé mal à écrire , et yé mi oun tempo del fou à écri ça ! Lé lendémain , yé été loui dire cé qué yé pensé del pounicion . Yé né sé plou cé qué yé loui é di é fé , mé yé mé souvien qué yé mé soui réveillé avèc ouna gol dé bouc mal léché ! Mi cabesa été fendu sour lé dessu é yété dan ouna pétite casa avèc dé baros !
Tou los mossieu avé dé casquette é yé mangé tou lé your dé la sopa dé pescado ....Pero dé Pablo Franco Pedro!
Dan cette pétite casa , yé fé la conécion dé oun type qué s'apelé Tony ... Tony Mondragon ! ... Ouné vré toueur ! Il parlé touyour del rêve Yanki ! ...
Oune your , il m'a doné oune astouce pour partir del casa ! ... Il mé disé qué cé plan né marchéré yamé ... mé yé lé essayé! .... Y oyourdoui yé soui déhor ! Apré avoir bouté 2 ou 3 gardes qui mé disé "non" quand yé lor disé qué yé voulé passé pour m'en aller !
Yé rétrouvé la maitresse qué m'avé doné el pounicion ! El ma époucé dé force . Et on é parti vivré en el Mexique !
Oyourdoui yé gagne onétemen ma vi en touan dé toros à la corida ; y en complétan el fin del moi avéc el vente en esportacion del Marie-Joana !